התנסותחינם

שאלות
נפוצות

האם אפשר להתנסות ולבדוק את תמלולה בחינם?

בטח. תהליך הרשמה פשוט יאפשר לכם לקבל 15 דקות חינם! בלי התחייבות וגם בלי להכניס כרטיס אשראי (גם אנחנו שונאים שמבקשים מאיתנו אשראי בהרשמות עם התנסות חינם)

איך עובד התמחור שלכם?

יש לנו שלושה מסלולים, לפי היקף התמלול הנדרש – (1) עד עשר שעות; (2) מעל עשר שעות ו- (3) מעל 22 שעות. אתם מוזמנים ללחוץ כאן כדי להגיע למסלולים שלנו.

האם אני יכול לבטל את המנוי?

אין לנו כל כך מנויים, אלא חבילות: מעל 10 שעות או מעל 22 שעות. אם אתם לא צריכים כל כך הרבה, אפשר לבחור את מסלול "בקטנה", ולשלם רק על מה שאתם מתמללים (מינימום שעה). ועוד משהו: אם התבלבלתם במסלול, לא הבנתם, התחלתם בקטנה והחלטתם לשדרג – תשלחו לנו פניה כאן. אנחנו די זורמים.

מה זה "זמן תמלול"?

"זמן תמלול" הוא בעצם משך הקובץ, או הקבצים, שאתם מבקשים לתמלל. מינימום הרכישה הוא 60 דקות, המקסימום – כמה שתרצו. כל קובץ שתתמללו יירד מקרדיט הזמן שרכשתם (אנחנו עובדים ברזולוציות של שניה בודדת). חשוב להבהיר שכאשר אתם רוכשים זמן תמלול אוטומטי – אתם יכולים להשתמש בו לכמה קבצים שאתם רוצים (לא משנה לנו אם אתם מתמללים קובץ של שעה או 60 קבצים של דקה).

האם יש מבצעים לסטודנטים?

כן. אנחנו עובדים על שיתופי פעולה פורמליים אבל בינתיים – קבלו עוד שעה חינם בנוסף ל- 15 הדקות הראשונות. אחרי שתירשמו לאתר, תשלחו לנו לאימייל service@timloola.co.il צילום של תעודת הסטודנט/ית שלכם ותקבלו קופון בחזרה.

האם יש שירות לקוחות?

בטח. אפשר לשלוח לנו כל תגובה, בקשה או פנייה דרך האתר כאן או האימייל Service@timloola.co.il. אם אתם צריכים הדרכה או עזרה עם תקלה, אתם יכולים למצוא תשובות בעמוד הזה או להתקשר ל: 053-6225500. אם אתם צריכים הרבה יותר מ- 25 שעות, תרימו טלפון.

העליתי בטעות את אותו קובץ פעמיים

קורה לפעמים. אין בעיה. שלחו לנו פניה עם שם המשתמש שלכם ושם הקובץ – ונזכה את החשבון שלכם.

מה עושים אם יש תקלה?

אם יש תקלה – קודם כל סליחה. בכל מקרה של תקלה, אתם יכולים למצוא תשובות בעמוד הזה, פנייה דרך האתר כאן,
לשלוח לנו אימייל ל- Service@timloola.co.il או להתקשר ל: 053-6225500 אם לא הצלחנו לפתור לכם את התקלה – מבטיחים להחזיר לכם את הכסף בתוך 24 שעות.

למי שייכים הקבצים והתמלולים?

לכם, רק לכם. אנחנו רק מתמללים ואין לנו שום זכויות בחומרים או בתמלולים. אתם יכולים לעשות עם זה מה שאתם רוצים (בהנחה שמדובר בחומרים שלכם).

על אילו מכשירים ניתן להפעיל את תמלולה?

תמלולה עובדת על מחשבים, על טלפונים ניידים ועל מגוון מכשירים. רק קחו בחשבון שאת תהליך העריכה וההגהה יותר נוח לעשות עם מסך גדול, מקלדת ועכבר. בכל מקרה, כל המידע שמור אצלנו לא משנה איפה תמללתם או ערכתם.

עד כמה התמלול מדויק?

אם איכות ההקלטה שלכם טובה יש דוברים בודדים, והם לא מדברים ביחד – תמלולה תגיע ל- 90% דיוק ומעלה. את המילים שהיא תפספס תוכלו להשלים בקלות בממשק העריכה המתקדם שלנו. אנחנו לא רוצים להשוויץ, אבל תמלולה היא המתמללת האוטומטית הכי טובה בעברית. אתם יכולים לראות את הכתוביות האוטומטיות בכל הסרטונים באתר – לא נגענו בהם. ככה הם יצאו מתמלולה (אבל הם הוקלטו בתנאים אופטימליים – איכות סאונד טובה ודובר אחד).

איך איכות ההקלטה משפיעה על התמלול?

משפיעה מאד. תמלולה יודעת לתמלל, אבל אם איכות הסאונד גרועה, היא לא תצליח. הנה כמה כללי אצבע להקלטה: (1) תשתדלו להקליט במקום שקט; (2) למיקרופונים אישיים יש עדיפות על פני מיקרופון אחד שמקליט את כולם (אלא אם מדובר במיקרופון ייעודי); (3) לפני שאתם מתחילים להקליט/לצלם – תעשו בדיקה. הקליטו/צלמו קטע קצר שמדמה את מה שתרצו לעשות – ואז הקשיבו/צפו. אם זה נשמע חלש מדי או חזק מדי – בצעו את ההתאמות הנחוצות.

אבל הקלטה מורכבת גם מאנשים מדברים – אז הנה התדריך הבסיסי שכדאי להעביר למשתתפי ההקלטה: (1) לא צריך לדבר לאט, אפשר לדבר בקצב הרגיל; (2) להשתדל לא לעלות אחד על השני; (3) דברו ברור. הניסיון שלנו מלמד, שההנחיות האלה משפרות גם את איכות הדיון (בלי קשר לשיפור איכות התמלול האוטומטי)

איך לשפר את דיוק התמלול ?

זה מאד מאד פשוט. תגדירו נכון את סוג ההקלטה (רגילה או שיחת טלפון), את מספר הדוברים, ותשתדלו לייצר הקלטות טובות בלי אנשים שמדברים אחד על השני. הנה התדריך הבסיסי שכדאי להעביר למשתתפי ההקלטה: (1) לא צריך לדבר לאט, אפשר לדבר בקצב הרגיל; (2) להשתדל לא לעלות אחד על השני; (3) דברו ברור. הניסיון שלנו מלמד, שההנחיות האלה משפרות גם את איכות הדיון (בלי קשר לשיפור איכות התמלול האוטומטי)

איך ניתן לבצע הגהה על תמלולה?

התמלול האוטומטי אף פעם לא יהיה מדויק ב- 100%. אתם מוזמנים להשתמש בעורך הטקסט או בעורך הכתוביות שלנו. כמובן, ללא תשלום נוסף. אתם מוזמנים להתנסות עם עורכי הטקסט והכתוביות שלנו, בהם תוכלו לבצע בעצמכם, בקלות, את ההגהה על התמלול האוטומטי. אנחנו כל הזמן משפרים ומחדשים את ממשקי העריכה שלנו ונשמח לשמוע גם הצעות ובקשות שלכם כאן.

ואם אני צריך קלדן אנושי שיבצע הגהה ותיקונים?

אנחנו מציעים לכם קודם לנסות בעצמכם את ממשקי העריכה המעולים שלנו, אבל אם אתם מתעקשים – נדאג לקלדן אנושי שיטייב עבורכם. המחירים שלנו זולים משמעותית ממחירי השוק – פשוט לקלדנים שלנו יש הרבה פחות עבודה כשהם מקבלים את התמלול האוטומטי של תמלולה. בקרוב תוכלו לבצע זאת אוטומטית דרך האתר, אבל בינתיים אנא דברו איתנו.

*חשוב להבהיר שהמחיר מתיייחס לתמלולים רגילים ואינו מתייחס לטיוב שמטרתו הגשת מסמכים לבית משפט

**לשאלות בנוגע להגהה ותיקונים אפשר לפנות כאן, ל- Service@timloola.co.il או להתקשר ל-053-6225500

איך דואגים לאיכות הקלטה טובה עבור התמלול?

הקלטה טובה מתייחסת גם לאיכות הסאונד, אבל לא רק. ברור שכדאי להשתמש במיקרופון טוב, לדבר קרוב, לא חלש מדי, לא חזק מדי, אבל בעיקר – אם ישנם שני דוברים או יותר – לא להיכנס אחד לתוך דברי השני. ולהשתדל להקפיד על דיקציה סבירה.

איך עובדת הבינה המלאכותית של תמלולה?

בפשטות, תמלולה עובדת על שני אלגוריתמים: (1) זיהוי פונמות ו- (2) זיהוי סבירות סטטיסטית. נתחיל בזיהוי הפונמות: המערכת מזהה את הפונמות שנאמרות ומרכיבה אותן למילים. שו-ל-ח-ן, כ-סא, רו-בו-ט, ח-לו-ם, ח-לו-ן. זיהוי סבירות סטטיסטית הוא האתגר המשמעותי – תמלולה בודקת מה הסבירות שהמילה שהורכבה מהפונמות המזוהות הגיונית בפני עצמה: המילה "עמבה" היא הגיונית, המילה "עמפה" היא כנראה שגיאה. חוץ מזה, תמלולה בודקת שהמילה שזוהתה היא הגיונית במשפט. בבית הספר של תמלולה, היא קראה עשרות מיליוני דפים בעברית ולכן – גם אם חושבת ששמעה "סולם יעקוץ", היא יודעת שהביטוי הזה הוא שגיאה. פשוט מפני שהוא לא הופיע באף אחד מאותם עשרות מיליוני דפים בעברית שהיא למדה. מצד שני, היא יודעת שיש ביטוי "סולם יעקב", וזה ממש קרוב, אז תמלולה תניח שהיא לא שמעה טוב ותתקן את עצמה.

ברמה הטכנית - אילו קבצי וידאו ואודיו ניתן להעלות לתמלולה?

תמלולה מקבלת את מרבית הפורמטים הפופולריים. אם הקובץ שתרצו להעלות אינו נתמך, אנו ממליצים להיעזר בתוכנות פשוטות כמו Format Factory במטרה להמיר אותו לפורמט מוכר יותר. אין בעיה להוריד מאד את רזולוציית הוידאו (זה יקטין את הקובץ ויקצר תהליכים), אבל מומלץ להימנע מפגיעה באיכות הסאונד – זה מה שמתומלל בסוף.

איך מעלים קובץ לתמלולה?

ליחצו על כפתור "האיזור האישי" (בצד שמאל למעלה). עם פתיחת תפריט האפשרויות, ביחרו ב"העלאת קבצים". בעמוד העלאת הקבצים, ביחרו את סוג ההקלטה (מיקרופון או טלפון), את התחום המקצועי (אם אתם לא בטוחים – תבחרו "כללי") ואת מספר הדוברים (לא כדאי יותר מ- 3).

המערכת מאפשרת העלאת (עד) חמישה קבצים בבת אחת – באמצעות ליחצה על כפתור ה"בחר קבצים" בחלון הקבצים שממוקם בצד שמאל, או באמצעות גרירת קבצים לחלון. כעת, יש להמתין עד לסיום עליית הקבצים לשרת – חשוב לא לצאת מהעמוד עד שהקבצים עולים. עם סיום עליית הקבצים – ליחצו על "תמללו לי" וחכו להודעת האישור שתופיע בתוך זמן קצרצר שהתהליך התחיל. כעת, תוכלו לעקוב אחר מצב הקבצים בעמוד "הקבצים שלי".

מהם הפורמטים אליהם ניתן לייצא את הטקסט ואת הכתוביות?

בשלב הראשון, אנחנו תומכים בייצוא הפורמטים הבאים: TXT, DOC (מסמכים) ו- SRT, VTT (כתוביות). בקרוב נוסיף פורמטים חדשים. אם יש לכם פורמט שחסר לנו וחשוב לכם – אנא תכתבו לנו כאן

האם אפשר לקצר או לחתוך קבצים לפני שמעלים לתמלולה?

בטח, ובמידה רבה זה גם מומלץ – אם אתם לא צריכים לתמלל משהו, אין סיבה להעלות אותו לתמלולה. יש מגוון תוכנות עריכה פשוטות וחינמיות שיכולות לסייע לכם להגיע לקובץ המדויק שתרצו לתמלל: Video Pad, Freemake, Wondershare ויש לכם עוד המון תוכנות כאלה, כולל על הטלפון הנייד שלכם.

כמה זמן הקבצים נשמרים במערכת?

הקבצים נשמרים במערכת 30 ימים. שבוע לפני שנמחק נשלח לכם תזכורת. וגם יומיים לפני. בכל התקופה הזאת, אתם יכולים לייצא את קבצי התמלול לכל פורמט שאנו מציעים, כמה פעמים שתרצו ולשלוח לעצמכם. באזור האישי, תוכלו להאריך את זמן השמירה בתשלום נוסף.

האם ניתן לשתף את קבצי התמלול?

ברור. באזור האישי, תוכלו לסמן את הקבצים שתרצו לשתף (אפשר כמה ביחד) ואז פשוט תכניסו את האימיילים אליהם תרצו לשלוח.

איך אתם מאבטחים את המידע שלי?

הקבצים נשמרים על שרתים מאובטחים ואנו משתמשים בפרוטוקול תקשורת מאובטח. מצד שני, אם איראן תחליט להתלבש על תמלולה, היא כנראה תצליח.

למה כדאי לענות על סקר השירות ששלחתם (אם אישרתי לכם לשלוח)?

לעתים אנחנו שולחים סקר שירות כדי ללמוד ולהשתפר. אנחנו מעריכים את הזמן שמושקע במילוי השאלון ושולחים בחזרה קופון לשעת תמלול בחינם.

לא קיבלתי מייל אימות בהרשמה

כדאי לבדוק בתיקיית הספאם. אם זה לא שם – סליחה. אנא שילחו לנו מייל לכתובת service@timloola.co.il

שכחתי את הסיסמה שלי

לא נורא. ליחצו על כפתור "שכחתי סיסמא" ונשלח לינק ליצירת סיסמה חדשה

האם יש קיצורי דרך בעורך?

בטח, הקיצורים מופיעים בממשק העריכה

איך לתמלל פגישה בזום, בסקייפ וכו'

קל. פשוט תקליטו את הפגישה (אפשר גם אודיו בלבד) ותעלו לתמלולה בתהליך הרגיל. תוך זמן קצר תוכלו לקבל את מסמך הטקסט או כתוביות. למנויי מסלול "למכביר" – בעתיד הקרוב תוכלו להגדיר את זום כך שיתמלל כל דובר בנפרד, לארוז את כולם לקובץ אחד (עם ערוצים נפרדים) ולהעלות לתמלולה (שתתמלל אותם בנפרד ותשזור אותם לקובץ אחד). זה ישפר את תוצאות התמלול האוטומטי באופן משמעותי.

איך לתמלל וובינר

קל. פשוט תקליטו את הוובינר (אפשר גם אודיו בלבד) ותעלו לתמלולה בתהליך הרגיל. תוך זמן קצר תוכלו לקבל את מסמך הטקסט או כתוביות.

מהן הכתוביות המתאימות לפייסבוק וליוטיוב?

כאן תוכלו למצוא את פורמט הכתוביות של יוטיוב. פייסבוק עובדים עם פורמט SRT בו אנו תומכים.

בחרתי בטעות תמלול כשאני צריך כתוביות

לא קרה כלום. באזור האישי ניתן לייצא שוב ושוב לכל פורמט בו אנו תומכים

האם יש הגבלה של מספר מילים או כתוביות?

ממש לא. אנחנו משלמים לתמלולה לפי משך הקובץ וכך אנחנו גם גובים. לא אכפת לנו – ולתמלולה – אם יש בקובץ שלכם 1000 או 10,000 מילים (או כתוביות)

כמה זה עולה?

החל מ- 45 ₪ לשעה. אתם מוזמנים להיכנס לעמוד המסלולים שלנו כאן

כמה זמן לוקח לתמלל?

זמן התמלול הממוצע הוא שעת עבודה של תמלולה על כל שעה של קובץ. מכיוון שתמלולה ממש בהתחלה ולא צפינו את היקף הביקוש, ייתכנו פקקים פה ושם, אבל אנחנו מחזקים אותה. אם אתם לקוחות החבילות המשודרגות ולמשך פעולת התמלול יש חשיבות משמעותית עבורכם, דברו איתנו כאן או בטלפון 053-6225500 ונקצה לכם תמלולה ייעודית משלכם. במקרה כזה, שעה של חומר גלם תתומלל בתוך 15 דקות. בואו נגיד את זה ככה, כשהיינו צריכים לתמלל 500 שעות חומר גלם בסופ"ש אחד, עמדנו ביעד בקלות כשהפעלנו במקביל 10 תימלולות (אבל לא סיפרנו להן אחת על השנייה)

החיפוש לא הביא תוצאות.

האתר בהרצה
דילוג לתוכן